Najnowsze


Młodszy analityk danych: pytania i zadania z rozmowy kwalifikacyjnej

Jak wygląda rozmowa o pracę, czyli rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko Młodszy analityk danych - oto opis mojego ubiegania się o to stanowisko.

Dzisiaj postaram się zebrać zadania, które pojawiły się na mojej rozmowie kwalifikacyjnej. A w zasadzie w cudzyłowie "rozmowie", bo sama rozmowa to może trwała 3 minuty - za to reszta ok. 2 godzin.

Trudno mi teraz zebrać naraz wszystko, ale postaram się przypominać poszczególne zadania i je tutaj dopisywać.

Zasadniczo sprawdzian praktyczny składał się z 2 części. Pierwsza sprawdzała jak poruszam się w Excel'u, druga w SQL'u.

Excel  - zadania sprawdzian praktyczny (rozmowa o pracę)

Do dyspozycji oddano mi skoroszyt, w Arkuszu 1 znajdowały się dane, natomiast w drugim treść zadań.
Zasadniczo większość zadań należało wykonać posługując się tabelami przestawnymi i grupowaniem.



zadanie 1
Ile osób dane zawiera Arkusz 1.

zadanie 2
Ile osób ma wykształcenie wyższe

osoby miały różne wykształcenie: podstawowe, gimnazjalne, średnie, zawodowe, licencjat, magister, inżynier, doktor, profesor

zadanie 3
...

SQL - zadania z rozmowy o pracę 

Do dyspozycji oddano mi stanowisko komputerowe z Developer i dostępem do bazy MySQL. W oknie Developera znajdowała się zakomentarzowana treść zadań. Zapytania miały być umieszczane bezpośrednio poniżej konkretnego zadania.

Zadań było 11 i zasadniczo naprawdę zadania były proste.

zadanie 1
...

zadanie 11
....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne